Společnost WPP, majitel sítí jako Ogilvy nebo Y&R, v poslední době majetkově vstoupila do několika digitálních projektů. Transakce, kterou převzalo WPP mikroblogovací systém Muzy, byla vůbec první provedenou přes novou divizi Ventures. Ta sídlí v Silicon Valley, soustředí se na start-upy a šéfuje jí Tom Bedecarré, mimo jiné ředitel digitální agentury AKQA. WPP také koupila podíl v YouTube síti Fulscreen. Ta generuje více než 2,5 miliardy zhlédnutí měsíčně a deklaruje 150 milionů předplatitelů. Zaměstnává 150 lidí, pro ilustraci Muzy ani ne deset, ačkoli nástroj pro mikroblogování roste tempem kolem jednoho milionu uživatelů měsíčně.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).