Digitální akvizice WPP

24. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost WPP, majitel sítí jako Ogilvy nebo Y&R, v poslední době majetkově vstoupila do několika digitálních projektů. Transakce, kterou převzalo WPP mikroblogovací systém Muzy, byla vůbec první provedenou přes novou divizi Ventures. Ta sídlí v Silicon Valley, soustředí se na start-upy a šéfuje jí Tom Bedecarré, mimo jiné ředitel digitální agentury AKQA. WPP také koupila podíl v YouTube síti Fulscreen. Ta generuje více než 2,5 miliardy zhlédnutí měsíčně a deklaruje 150 milionů předplatitelů. Zaměstnává 150 lidí, pro ilustraci Muzy ani ne deset, ačkoli nástroj pro mikroblogování roste tempem kolem jednoho milionu uživatelů měsíčně.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.