Big Brother jako e-shop

17. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Aktuální řada reality show Big Brother, kterou vysílá britský Channel 5, nabízí inzerentům možnost tzv. click-to-buy product placementu. Ve spolupráci s e-shopem Very.co.uk umožní producenti nákup zboží a dalších produktů, pohybujících se na obrazovce. Obchodní smlouva, garantovaná agenturou Carat, slibuje panoramatickou on-line tour obydlím a věcmi soutěžících. On-line prodejce oblečení a elektroniky se snaží navázat na projekt módní policie, kterým doprovodil letošní premiéru Celebrity Big Brother.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.