Nejlepší obálky posledních let

26. 3. 2012 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Esquire a` la Warhole

Art director George Loiss navrhl obálku na oslavu popkultury, která potlačuje osobnost. Jedinec se pomyslně topí v Campbel’s Soup (symbolu popartového hnutí).

Renesanční Šebestián

Obálka časopisu s Muhammadem Alim s nadsázkou reflektovala boxerovo odmítnutí vstoupit do americké armády z důvodu náboženského přesvědčení.

Malevičovo temno

Editorka Francoise Mouly se inspirovala obrazy Kazimira Maleviče a Adolpha Fredericka Reinhardta, aby vyobrazila hrůzu zážitků 11. září.

Popartový Time

Dílo Roye Lichtensteina využil vydavatel jako hlavní poutač na téma legalizace zbraní.

Sedmdesátá léta v USA

Humorný magazín vsadil na vtip, který měl pomoci prodejům titulu. Zajímavá a kontroverzní marketingová akce zahrála čtenářům na city. Na titulku dlouho nezapomněli.

Retro a` la Sorela

Umělecký ředitel David Carson, známý pro svou zálibu v inovativní typografii, využil fotky k představení zaměření titulu, kterým byl nejen life style, ale i sociální a politické pozadí událostí.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.