Esquire a` la Warhole
Art director George Loiss navrhl obálku na oslavu popkultury, která potlačuje osobnost. Jedinec se pomyslně topí v Campbel’s Soup (symbolu popartového hnutí).
Renesanční Šebestián
Obálka časopisu s Muhammadem Alim s nadsázkou reflektovala boxerovo odmítnutí vstoupit do americké armády z důvodu náboženského přesvědčení.
Malevičovo temno
Editorka Francoise Mouly se inspirovala obrazy Kazimira Maleviče a Adolpha Fredericka Reinhardta, aby vyobrazila hrůzu zážitků 11. září.
Popartový Time
Dílo Roye Lichtensteina využil vydavatel jako hlavní poutač na téma legalizace zbraní.
Sedmdesátá léta v USA
Humorný magazín vsadil na vtip, který měl pomoci prodejům titulu. Zajímavá a kontroverzní marketingová akce zahrála čtenářům na city. Na titulku dlouho nezapomněli.
Retro a` la Sorela
Umělecký ředitel David Carson, známý pro svou zálibu v inovativní typografii, využil fotky k představení zaměření titulu, kterým byl nejen life style, ale i sociální a politické pozadí událostí.