Zaujmout chce Sarantis pomocí 3D Shelf Stopperu

14. 8. 2011 21:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnosti Sarantis použila k propagaci Shelf Stopper s 3D prvkem otáčející se lahve šamponu Orzene ve středu POS materiálu. V České republice byl 3D regálový poutač na prodejní ploše realizován teprve po druhé (první byla Hera s odtrhovacími recepty v létě loňského roku), ovšem v Maďarsku je tento formát mezi klienty oblíben především pro drogistické zboží a mléčné výrobky. Výrobu POS nosiče, stejně jako instalaci na prodejnách Albert (Brno, Mladá Boleslav, Olomouc, Ostrava a Praha) zajistila POS Media Czech Republic.

 

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.