Zasedala RRTV

26. 8. 2011 09:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila na svém úterním zasedání televizi Nova řádnou licenci pro pozemní digitální vysílání kanálu Nova Cinema. Ten doposud podle serveru Digizone.cz vysílal na základě kompenzační licence. Česká televize pak dostala pokutu 50.000 korun za sponzorský vzkaz. Vyplývá to z tiskové zprávy RRTV.

Nova Cinema je na základě nově udělené licence strukturována jako filmový a seriálový program, specializující se zejména na dramatickou tvorbu americké provenience. Rozsah vysílání je 16 až 19 hodin denně.

Už v úterý předsedkyně RRTV Kateřina Kalistová ČTK sdělila, že rada udělila TV Nova licenci pro novou televizní stanici s pracovním názvem Kanál 5, která má být určena mužskému publiku. Bude moci vysílat přes pozemní digitální vysílače i kabelové televize a bude tematicky zaměřena na sport, dramatickou tvorbu a dokumentární tvorbu především americké provenience, a to akčního, kriminálního a sci-fi žánru.

RRTV na svém úterním zasedání také sáhla k udělování pokut. Částku 50.000 korun bude muset zaplatit Česká televize. Odvysílání označení sponzora Helen Doron Early English v lednu 2010 totiž obsahovalo reklamní prvky a nebylo odděleno od ostatních částí programu. Společnost Huku pak dostala pokutu 5000 korun za to, že neumožnila divákům snadný přímý a trvalý přístup k informacím.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.