Deníky mají v delším období dosah 71%, což je 1% nárůst. Suplementy mají 70%. Časopisy celkem mají stejně jako minule 89% v delším období. Čtenost na vydání deníků a jejich příloh je 69%.
Pořadí jednotlivých deníků podle čtenosti nezaznamenalo změny. Blesk si i nadále udržuje pozici nejčtenějšího tuzemského deníku se čteností 1379 tisíc čtenářů (o cca 50 000 čtenářů si polepšil). Polepšila si i MF DNES a Právo. Ostatní deníky zaznamenaly také mírný nárůst.
Nejčtenějším regionálním deníkem je na prvním nyní Deník západní Čechy. Na druhém místě je Deník východní Čechy, na třetím Deník Jihočeský kraj – čtenost obou se prakticky nezměnila.
V Praze je nejčtenější Metro
V Praze je nejčtenější Metro, Blesk a MF Dnes (nově byly zahrnuty i deníky zdarma).
U deníků zdarma nedošlo k žádné výrazné změně – mírně si polepšilo Metro.
V oblasti časopisů k velkým změnám nedošlo, převažující jsou spíše nárůsty
Celkový dosah suplementů byl v tomto období mírně vyšší. Nejčtenějším suplementem je Blesk Magazín s televizní přílohou (1815 tisíc čtenářů). Skupinou s největším růstem byly časopisy o informačních a komunikačních technologiích. Zastavil se raketový nárůst Svět ženy Pošli recept – má nyní na 464 tisíc čtenářů.
Dlouhodobě nejvíce rostoucí skupina jsou časopisy programové. Pomohl si TV Star a TV Revue. Z ekonomických časopisů si mírně pohoršily všechny.
Skupina motoristických titulů je velmi stabilní. Celostátní zpravodajské týdeníky se stabilizovaly a vzrostla jejich čtenost.