Vydavatelství Mladá fronta zprodukovalo službu 7Click.cz

24. 8. 2011 16:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Služba 7Click.cz pro klienty vytvoří řízený PPC Management (Pay Per Click znamená platbu za kliknutí), SEO (optimalizaci internetových stránek pro vyhledávače) i marketing ve vyhledavačích. Projekt je zaměřen na zefektivnění on-line marketingových strategií společností.

Klient při využití této služby neplatí za reklamu, ale za příchozí návštěvníky. Službu zprodukovalo vydavatelství Mladá fronta ve spolupráci s divizí Region a společností Google.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.