V pátek souboj mezi rádii Zlín a RockMax, od soboty Večery u Slovácké búdy

9. 8. 2011 14:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Sesterské stanice Rádio Zlín a RockMax proti sobě postaví své nejlepší moderátory v improvizované bitvě. Na koupališti v Koryčanech u Kyjova se totiž v pátek 12. srpna uskuteční taneční párty, v níž obě stanice představí největší hity, které nabízí posluchačům v denním playlistu. Obě stanice vyzývají své příznivce, aby je přišli podpořit a ukázali, kdo má více příznivců. Akci doprovází kampaň přímo ve vysílání, v obou rádiích se mírně liší. Symbolizovat má jakýsi pouliční „battle“ známý zejména v oblasti žánru hip-hop. Ačkoli Rádio Zlín a RockMax provozují různé společnosti, mezi oběma probíhá dlouhodobá spolupráce, mimo jiné i personální.

Rádio Zlín zve navíc své posluchače na off-air akci s názvem „Večery u Slovácké búdy“, jíž je mediálním partnerem. Každá srpnová sobota přinese do Klubu kultury Uherského Hradiště nejen tóny cimbálu, ale i populární akordy z kytar či bubnů. Koncerty začínají vždy v 18:00. Vstup na akci je zcela zdarma, připraveno bude i občerstvení.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.