Týden s Antonínem Dvořákem na ČRo 3 – Vltava

29. 8. 2011 06:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Od 5. září chystá ČRo 3 – Vltava speciální týdenní program se zaměřením na Antonína Dvořáka, přední hudební skladatel se totiž narodil 8. září 1841, tedy přesně před 170 lety. Na programu budou čtyři přímé přenosy převážně z míst, která se nějak vážou k osobě Antonína Dvořáka. Ve čtvrtek 8. září od 20:00 to bude například přímý přenos z rakouského Schloss Hofu, Zemlinského kvarteto (ČR) a Zemlinského dechové kvinteto (Rakousko) hrají skladby Antonína Dvořáka a jeho hudebních přátel, seznam koncertů najdou posluchači na vltava.rozhlas.cz.

Program ČRo 3 – Vltava ovšem zprostředkuje také sérii reportáží „Cesty po dvořákovských stopách“, dále potom vzpomínky přímo od jeho synů (jedná se o archivní snímky Českého rozhlasu) či pět pořadů, v nichž hudební kritici hodnotí jeho skladby. V neposlední řadě bude odvysílána beseda s Evou Velickou, ředitelkou Muzea Antonína Dvořáka.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.