Turecký seriál chce zkusit Prima LOVE, v srpnu nasadí Ezel

10. 8. 2011 17:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Přestože na turecký seriál Tisíc a jedna noc konkurenční televizi Nova nebyly v Česku nebyly nejlepší ohlasy, televize Prima LOVE se neúspěchu nebojí a připravila pro své diváky turecký seriál s názvem Ezel, který v zahraničí slavil úspěch. 

Ezel je výpravné drama o lásce a přátelství, zradě a pomstě. Mezinárodní internetová filmová databáze imdb.com hodnotí Ezel 87 %. Po odvysílání v Turecku v roce 2009 dosahoval vysoké sledovanosti (share až 34 %, rating 14 %). První díl seriálu Ezel uvede Prima LOVE v sobotu 20. srpna.

„Jakmile se v Turecku seriál odvysílal, stal se diváckým fenoménem,“ tvrdí tiskové oddělení TV pPima a doplňuje: „Fiktivní telefonní čísla, která používali herci v seriálu, si začali Turci dávat jako svoje vlastní a někteří na tato čísla neustále telefonovali.“

Očem Ezel je:

Ömer je mladý sympatický muž, který se právě vrátil z vojenské služby a chystá se oženit s krásnou Eysan, dívkou svých snů. Jeho nejlepší kamarádi Cengiz a Ali jsou pro něj jako bratři, bezvýhradně jim věří. Vše vypadá skvěle, Ömer má před sebou báječný život.

Drama začne v momentě, kdy ho zničehonic zatkne policie za vraždu a loupež v kasinu. Ömera odsoudí a zavřou. Život se mu zhroutí, přátelé i milenka zmizí a dalších deset let mu v hlavě zní jediná otázka: Proč? Je jasné, že to na něj někdo nastražil. Mohli to být jeho nejbližší?

Další info:

Země původu: Turecko 2009–2010, Žánr: kriminální drama, Série: 1., Premiéra / repríza: premiéra, Počet epizod: 33.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.