Televizní modelka zlobí

8. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jana Beller, německá modelka s ruskými kořeny, vyhrála letos televizní soutěž Heidi Klum „Germany’s Next Topmodel“ na kanále Pro Sieben. Ukazuje se ale, že to nebyla pro organizátory nejlepší volba. V létě totiž začala modelka odříkávat termíny a agentura One-eins jí vypověděla smlouvu. Agenturu vlastní otec Heidi Klum. Stížnosti na modelku se objevily již těsně po finále, kdy byla jen těžko k zastižení a nechala se zastupovat svým přítelem. Modelka již přesto vystupovala v několika reklamách.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.