Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Televize plánují příští rok zdražit reklamu, pokud bude situace na trhu příznivá

Redakce MAM22. 8. 2011

Některé televize zdražují reklamní prostor již letos na podzim. Kromě Prima Group zdražují na podzim reklamu částečně i TV Barrandov a At Media, příští rok plánují navýšení cen všechny stanice včetně ČT2 a ČT4. Mediální agentury jsou nespokojené s tím, že u Primy ke zdražení dochází dodatečně i přes uzavřené roční smlouvy. Od září zdraží reklamu i TV Barrandov, ale pouze u animovaného pásma pohádek pro děti Animáček, průměrně půjde o nárůst minimálně o 20 %. Optimalizaci ceníku reklam chystá od října i společnost At Media, navýšení cen u balíčků atmax a atadults by nemělo překročit hranici 10 %, jak uvedl ředitel At Media Petr Majerik. Naopak u pěti balíčků, které cílí na úžeji vyprofilované cílové skupiny, dochází ke snížení ceny o 3 až 16 %.

Příští rok by pak k většímu zdražení mělo dojít i u televize Barrandov, která se chce cenově přiblížit větším hráčům na trhu. „Zdražení reklamy na TV Barrandov půjde v souladu se zvyšujícím se share a rostoucí image televize,“ říká Ivan Hyžák, ředitel Media Master. Zdražení reklamního prostoru připustily po novém roce i komerční stanice Nova a Prima, rovněž ČT2 a ČT4, kde by měla po změně legislativy reklama zůstat. „Situace se nicméně může dramaticky změnit v případě nové recese a příchodu další vlny krácení marketingových rozpočtů a můžeme být v průběhu příštího roku svědky dalšího poklesu cen,“ myslí si ředitel mediální agentury Mindshare Jiří Vítek.

Více k tématu v tištěném vydání Marketing & Media č. 34 na str. 22.

×

Hard-rock a kytary s primářem v zářijových novinkách Radia Čas Rock

Starší článek

Rádio Blaník zařizuje zkrácení pracovní doby

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: TV Nova

Jaro na Nově: nový seriál Anatomie života i finálová sezóna Ordinace

Skupina Nova představuje jarní programové schéma na jaro 2021. Diváci se mohou těšit na nový seriál Anatomie života, který jim přiblíží životy…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Lezec Ondra ambasadorem značky Sens Food. Firma míří na thajský …

Nejlepší lezec na světě Adam Ondra a značka Sens Food, která cílí na udržitelnou stravu založenou na proteinu ze cvrčků, oznámili…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

VIDEO: Kontroverzní reklama s homosexuálním párem? Cadbury si za ní stojí

Padesátileté výročí existence čokoládových vajíček s krémem Crème Egg oslavila značka ze skupiny Mondelēz spotem oslavujícím všechny fanoušky…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Přichází rok vylepšené reality? Facebook uvede na trh své první chytré brýle

Jestli je po smutné realitě roku 2020 a nečekaně dramatickém startu roku 2021 něco potřeba, tak je to trocha vylepšení reality. A právě…
18. 1. 202118. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více