Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Televize Óčko loni snížila ztrátu

Redakce MAM1. 8. 2011

Hudební televize Óčko v loňském roce snížila ztrátu na tři miliony korun z předloňských 29,4 milionu Kč. Tržby televize meziročně vzrostly o deset milionů na 120 milionů Kč. Celková neuhrazená ztráta televize z minulých let vzrostla na 43 milionů korun. S odkazem na výroční zprávu provozovatele Óčka firmy Stanice O, kterou vlastní Mafra Media, to napsal deník E15.

Podle listu stanice využila oživení na českém reklamním trhu. Na druhou stranu se musí vyrovnávat se sílícím tlakem české mutace hudební televize MTV, kterou společnost CET 21 (vlastník televize Nova) odstartovala na podzim 2009, a dalších hudebních programů.

Pozitivní vývoj tržeb vlastníci stanice přisuzují loňskému uzavření smlouvy se firmou Atmedia o prodeji reklamního času a změně metodiky měření sledovanosti. Televize Óčko se loni poprvé dostala do peoplemetrového měření sledovanosti.

Óčko vysílá terestricky od loňského října ve čtvrtém digitálním multiplexu, který pokrývá skoro 26 procent obyvatel. Dále se nachází v kabelových sítích operátorů UPC a Telefóniky a na satelitních platformách CS Link, Skylink, Digi TV a UPC Direct. Loni k těmto distribučním kanálům přidala také streamování v chytrých mobilech, napsal E15.

×

Kantar Media mění vedení

Starší článek

Senát asi navrhne dílčí úpravy novely o omezení reklamy v ČT

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více