Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

T-Mobile spustí svatbu jako řemen

Redakce MAM30. 8. 2011

 

Pro T-Mobile nepředstavují rodinné tarify novinku – firma se na ně zaměřuje už od června roku 2008, kdy představila zvýhodněný T-Mobile rodina. V nabídce, kterou operátor dnes prezentoval novinářům, rozšiřuje počet “členů rodiny”, pro něž platí zvýhodněný tarif, na sedm a mimo jiné zavádí novou službu Rodina v bezpečí. “Zjistili jsme, že komunikace rodiny se odehrává primárně s lidmi mimo domácnost, tedy s příbuznými a s přáteli, a že bezpečí je tématem číslo jedna. Pokud má rodina děti ve věku kolem deseti let, vzniká potřeba je monitorovat a vědět, kde právě jsou a co dělají,” zdůvodnil novou nabídku zástupce T-Mobilu Ota Mráz. Služba Rodina v bezpečí proto obsahuje například možnost aktivovat upozornění V tísni, které rodiče informuje v případě, že z telefonu jejich dítěte byla volána tísňová linka, nebo možnost nastavit dětem limit pro volání, po jehož překročení dostane rodič informační SMS a může další čerpání z tarifu zastavit. Služba by měla podle zástupců T-Mobilu v budoucnu nabídnout i geolokátor, který se souhlasem lokalizovaného (dítěte) bude autorizovaného “rodiče” automaticky upozorňovat, pokud majitel sledovaného telefonu vystoupí do určitého prostoru – tedy například zda včas přišel do školy apod.
Reklamní kampaň odstartuje podle ředitele marketingové komunikace T-Mobilu Martina Jaroše klasickými médii. Spoty s humornou pointou vznikaly v Dobřichovicích a jejich děj se točí kolem rodinných oslav svatebního dne, včetně drobných nedorozumění a trapasů, k nimž v takový den dochází.

×

Nový sitcom Noha22 na TV Barrandov začne tento čtvrtek

Starší článek

Koprodukční filmy ČT slaví úspěchy na zahraničních festivalech

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: TV Nova

Jaro na Nově: nový seriál Anatomie života i finálová sezóna Ordinace

Skupina Nova představuje jarní programové schéma na jaro 2021. Diváci se mohou těšit na nový seriál Anatomie života, který jim přiblíží životy…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Lezec Ondra ambasadorem značky Sens Food. Firma míří na thajský …

Nejlepší lezec na světě Adam Ondra a značka Sens Food, která cílí na udržitelnou stravu založenou na proteinu ze cvrčků, oznámili…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

VIDEO: Kontroverzní reklama s homosexuálním párem? Cadbury si za ní stojí

Padesátileté výročí existence čokoládových vajíček s krémem Crème Egg oslavila značka ze skupiny Mondelēz spotem oslavujícím všechny fanoušky…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Přichází rok vylepšené reality? Facebook uvede na trh své první chytré brýle

Jestli je po smutné realitě roku 2020 a nečekaně dramatickém startu roku 2021 něco potřeba, tak je to trocha vylepšení reality. A právě…
18. 1. 202118. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více