T-Mobile spustí svatbu jako řemen
Pro T-Mobile nepředstavují rodinné tarify novinku – firma se na ně zaměřuje už od června roku 2008, kdy představila zvýhodněný T-Mobile rodina. V nabídce, kterou operátor dnes prezentoval novinářům, rozšiřuje počet “členů rodiny”, pro něž platí zvýhodněný tarif, na sedm a mimo jiné zavádí novou službu Rodina v bezpečí. “Zjistili jsme, že komunikace rodiny se odehrává primárně s lidmi mimo domácnost, tedy s příbuznými a s přáteli, a že bezpečí je tématem číslo jedna. Pokud má rodina děti ve věku kolem deseti let, vzniká potřeba je monitorovat a vědět, kde právě jsou a co dělají,” zdůvodnil novou nabídku zástupce T-Mobilu Ota Mráz. Služba Rodina v bezpečí proto obsahuje například možnost aktivovat upozornění V tísni, které rodiče informuje v případě, že z telefonu jejich dítěte byla volána tísňová linka, nebo možnost nastavit dětem limit pro volání, po jehož překročení dostane rodič informační SMS a může další čerpání z tarifu zastavit. Služba by měla podle zástupců T-Mobilu v budoucnu nabídnout i geolokátor, který se souhlasem lokalizovaného (dítěte) bude autorizovaného “rodiče” automaticky upozorňovat, pokud majitel sledovaného telefonu vystoupí do určitého prostoru – tedy například zda včas přišel do školy apod.
Reklamní kampaň odstartuje podle ředitele marketingové komunikace T-Mobilu Martina Jaroše klasickými médii. Spoty s humornou pointou vznikaly v Dobřichovicích a jejich děj se točí kolem rodinných oslav svatebního dne, včetně drobných nedorozumění a trapasů, k nimž v takový den dochází.