Sledovanost TV Nova se v červenci ocitla pod 28%

15. 8. 2011 14:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

V letošním červenci se v meziročním srovnání sledovanost celkové zvýšila o 11%, v prime time o 10%. Oproti předchozímu měsíci červnu se naopak snížila o 1% za celý den, v prime time o 8%. Vyplývá to z měření ATO – Mediaresearch.
Nova si stále udržuje dominantní podíl, avšak v červenci dosáhla svého měsíčního minima, v letošním roce spadla poprvé pod hranici 28% v cílové skupině 15+. (Reklamu Nova prodává na cílovou skupinu 15-54). Důvodem je především absence jejích klíčových pořadů jako je Ordinace v Růžové zahradě či Ulice.  Také Prima zaznamenala výrazný propad o téměř 1,5% na 16,4%, což je nejnižší hodnota od června 2010. Podíl ČT1 zastavil podruhé od počátku roku pokles, přesto však překročení 15% hranice znamená čtvrtý nejhorší výsledek stanice v její historii.
TV Barrandov překročila hranici 5% a s podílem 5,6% dosáhla rekordního maxima a tím i 4. místa na televizním trhu těsně před Nova Cinema (5,46%). Podíl ČT2 od dubna pokračuje stále v růstu, letos poprvé překročil hranici 5%. ČT4 zejména díky vysílání přímých přenosů z Tour de France posílila na 3,3% a zpravodajská stanice ČT24 vykazuje mírný propad. Poprvé v měsíční sledovanosti překročila 1% Prima Love, s 3,6% je stabilní Prima Cool.

Podíl na sledovanosti TV stanic v červenci 2011, CS 15+, celý den (zdroj ATO-Mediaresearch)

graf

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.