Seznam.cz mění podobu hlavní stránky

1. 8. 2011 05:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší tuzemský portál Seznam.cz mění svou hlavní stránku. Změny nebudou nijak zásadní, ale umožní například přizpůsobení vzhledu stránky bez nutnosti přihlášení uživatele prostřednictvím tzv. cookies. Uvedli to zástupci Seznamu.

Další změnou má být větší vyhledávací pole nebo prohození rubrik, na které portál na hlavní stránce odkazuje. Konkrétně bulvární Super.cz se přesune nad Sport.cz. Na videoportál Stream.cz budou nově upoutávat náhledy videí.

Změny již firma otestovala na uživatelích ve třech městech. Do ostrého provozu je nasadí pravděpodobně od čtvrtka. Další změny by měly postupně následovat.

Seznam.cz je největší tuzemský internetový portál, který měl v červnu 5,3 milionu návštěvníků. Denně jej pak navštívilo v průměru 2,6 milionu uživatelů. Na začátku roku Seznam pro vyhledávání na internetu používaly dvě třetiny tuzemské internetové populace.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.