Novelu o omezení reklamy v České televizi má Senát na programu schůze, kterou zahájí 4. srpna. Senátoři zřejmě podpoří sněmovní návrh, aby veřejnoprávní televizi zůstala reklama jen na kanálech ČT2 a ČT4 kvůli financování Státního fondu kultury a výroby sportovních pořadů. Návrh místopředsedkyně Senátu Alena Gajdůšková (ČSSD), aby místo ČT2 reklamu vysílal první program, zatím dostatečnou podporu nenašel. Senátoři naopak většinově chtějí dohodnuté změny, například zpřesnění pravidel financování Státního fondu pro podporu a rozvoj české kinematografie, kterému mají nově dvěma procenty výnosů z reklamy přispívat komerční televize.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).