Senát bude schvalovat omezení reklamy v ČT

4. 8. 2011 07:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novelu o omezení reklamy v České televizi má Senát na programu schůze, kterou zahájí 4. srpna. Senátoři zřejmě podpoří sněmovní návrh, aby veřejnoprávní televizi zůstala reklama jen na kanálech ČT2 a ČT4 kvůli financování Státního fondu kultury a výroby sportovních pořadů. Návrh místopředsedkyně Senátu Alena Gajdůšková (ČSSD), aby místo ČT2 reklamu vysílal první program, zatím dostatečnou podporu nenašel. Senátoři naopak většinově chtějí dohodnuté změny, například zpřesnění pravidel financování Státního fondu pro podporu a rozvoj české kinematografie, kterému mají nově dvěma procenty výnosů z reklamy přispívat komerční televize.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.