Sanoma Media Praha pozastavila vydávání časopisu Sedm

17. 8. 2011 15:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství se rozhodlo vydávání titulu prozatím pozastavit. Časopis vykázal meziroční změnu prodaného nákladu – 27,6% (2010/9). Ještě v roce 2006 byl průměrný PN podle ABC ČR přes 32 tisíc ks, v roce 2010 jen přes 14 tisíc. Podle posledních červnových dat (dosud neověřených) byl celkový PN za tento měsíc 10 946 ks.

Čtenost titulu podle posledního výzkumu Mediaprojektu za 1. a 2. čtvrtletí roku 2011 vykázala pokles o statisticky významných 40% (ve srovnání se stejným obdobím loni).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.