S Rádiem Haná vyhrávají posluchači non-stop

16. 8. 2011 12:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rádio Haná spouští v těchto dnech soutěžní koncept, v němž bude rozdávat dárky prakticky kdykoli během dne: „Vaše jméno vyhrává. Rozdáváme dárky non-stop, na Rádiu Haná jste ve hře non-stop,“ uvádí stanice v self-promotion. Posluchači se dostanou do hry pomocí registrační SMS ve tvaru HANA (mezera) SOUTEZ (mezera) CELÉ JMÉNO, kterou odesílají na číslo 900 09 09 (cena SMS je 9 Kč).

Následně je úkolem pozorně sledovat vysílání Rádia Haná. Kdykoli může moderátor vyhlásit jméno jednoho z registrovaných soutěžících. Jakmile tak učiní, musí se tento hráč co nejrychleji dovolat na studiovou linku 585 22 55 88. V soutěži se bude hrát o rozličné ceny, aktuálně se v Ranním jamu s Lukášem Kobzou vyhrávají poukázky na let balonem.

Většinu cen bude rozdávat Rádio Haná zejména v ranním a dopoledním vysílání, koncept vychází z principu jedné z nejoblíbenějších soutěží „Benzin je na Hané zdarma“. Informace o soutěži najdou zájemci také na letácích, billboardech a plakátech.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.