Ranní show na Rádiu Rubi s novým hlasem

4. 8. 2011 13:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Moravské regionální Rádio Rubi představilo svým posluchačům nové ranní vysílání. Dosavadní Ranní expres s Marou Maláškem skončil a od 1. srpna vysílá stanice „Ranní show a Šoukal Vítek“ s podtitulem „Dost dobrej týpek“. Vysílací čas zůstává stejný (06:00 – 09:00), nemění se ani struktura, nechybí tradiční servisní informace o počasí a dopravě, hudební zprávy a vstupy se zajímavostmi. Nadále pokračuje rubrika „Opraš slovo“, v níž posluchači hádají význam dnes již nepoužívaných slov. Hlavní změnou je tak zvuková grafika show a osoba moderátora, Vítek Šoukal se do Rádia Rubi dostává z Hitrádia Apollo, kde moderoval rovněž ranní blok.

Rádio Rubi od léta částečně upravuje zvukový obal, po červencové úpravě staničních identifikačních jinglů spustila stanice od srpna druhou vlnu nových kontextových jinglů a znělek na hudební speciál Klub 90. Stanice navíc hraje na přání posluchačů kdykoli během dne, v každé hodině čtou moderátoři vzkazy nejen z Facebooku.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.