Pražské Expresradio chystá na září svatební šílenství

29. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vdavekchtivé páry mají možnost s Expresradiem vyhrát kompletní svatbu v hodnotě přes 200 tisíc Kč korun: zámek na celý den, šaty pro ni i pro něho, prsteny, kadeřníka, dort, líbánky v hotelu nebo jachtu na Lipně.

Princip soutěže

Jednotlivé páry mají napéci svatební koláčky, které přinesou do rádia – čím originálnější provedení, tím lepší. Fotky koláčků budou vyvěšeny na facebooku rádia, kde budou moci posluchači rádia hlasovat o ten nejoriginálnější.

Soutěž bude probíhat v týdnu od 5. do 9. září 2011. Podrobnosti a pravidla soutěže včetně seznamu cen najdou zájemci o svatební soutěžení na stránkách rádia a ve vysílání. 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.