Pernod pracuje s Euro RSCG

8. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pernod Ricard si vybral Euro RSCG London, která bude připravovat reklamní aktivity pro značky vodek, jež nespadají pod řadu Absolut. Týká se to například značek Fris, Luksusowa nebo Wyborova, což je jedna z nejrychleji rostoucích značek vodky na světě. V minulosti pracoval Pernod Ricard na kampaních pro svoje portfolio vodek nárazově a agentury si vybíral pouze na projekty. Stálá spolupráce s Euro RSCG proto ukazuje, že společnost plánuje navýšení investic do vybraných značek. Euro RSCG již v rámci Pernod Ricard pracuje na kampaních pro Chivas Regal.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení