Obsah portálu doma.cz mají tvořit i samy čtenářky

14. 8. 2011 18:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po vzoru webu krasna.cz přichází s podobným projektem i další portál TV Nova:  doma.cz, který taktéž umožní čtenářkám podílet se na obsahové tvorbě redakčních materiálů prostřednictvím blogů. Maminky a babičky, ženy ve věkovém rozmezí 30 až 60 let, se mohou s ostatními uživateli webu podělit o své vlastní nápady či zážitky. Radí například s recepty, návody na výrobu ozdobných předmětů, nabízí své zkušenosti s dětmi a vnoučaty, apod. V současnosti pro doma.cz píše příspěvky deset blogerek a nové zájemce, kteří se chtějí zapojit, redakce dále nabírá.

Stejný formát spolupráce s blogerkami probíhá i na již zmíněném portálu Novy krasna.cz. Portfolio blogerek krasna.cz čítá 25 dívek a dva chlapce a jejich příspěvky jsou součástí jejich vytvořeného profilu na blog.cz, který také patří do skupiny internetových portálů Televize Nova. Blogerky mohou např. zkoušet výrobky, které jim zasílají partneři portálu, a popsat své vlastní zkušenosti s nimi, publikují také své zážitky z různých akcí, kterých se jako patrneři účastní.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.