Noviny jsou předpláceny ze zvyku

8. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Hned 37 % účastníků průzkumu si lokální noviny předplácí mimo jiné také ze zvyku. Pouze méně než 10 % si předplatné ale obnovuje jen čistě ze zvyku. Informoval o tom americký spotřebitelský průzkum Ad Age / Ipsos Observer. Přes dvě třetiny respondentů k předplatnému zlákaly kupony.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.