Nova žádá RRTV o licenci na novou stanici

18. 8. 2011 07:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TV Nova požádala Radu pro rozhlasové a televizní vysílání o licenci pro novou televizní stanici. Její pracovní název je Kanál 5. Vysílat by měla přes pozemní digitální vysílače a v kabelových televizích. S odvoláním na předsedkyni RRTV Kateřinu Kalistovou o tom informoval server Médiář.cz. Podle informací serveru by měla být stanice zaměřena převážně na mužské publikum.

Skutečný název stanice bude jiný, v duchu názvů stávajících kanálů. Nova už kromě hlavního kanálu provozuje televizní stanice Nova Cinema, Nova Sport a místní mutaci hudební MTV.

Příští úterý přijdou zástupci Novy na schůzi RRTV. V jejím průběhu se budou licenční podmínky pro nový kanál upřesňovat. „Vůbec není vyloučeno, že si může změnit název,“ řekla serveru Kalistová. Pokud Nova licenci dostane, má ze zákona 360 dní na to, aby odstartovala vysílání.

Nova chystá do budoucna víc nových kanálů než jeden, a počítá pro ně s reklamními penězi, které by se měly na trhu objevit po odebrání reklamy veřejnoprávní ČT1 a ČT4, uvedl Médiář.cz s odvoláním na dřívější rozhovor Andruška pro týdeník Euro. „Nové kanály máme připravené a peníze, které se na trh uvolní ukončením reklamy na ČT, se hodit budou,“ potvrdil Euru šéf Novy.

Podle něho rozhodnutí spustit další kanál závisí na kondici reklamního trhu před podzimem, nejsilnější sezónou roku. „Musíme si hlavně zhodnotit, co očekáváme od podzimu, zda bude na trhu poptávka po dodatečném množství reklamního prostoru. Ten jsme pak schopni dodat právě i prostřednictvím nového kanálu,“ uvedl dále Andruško v rozhovoru pro Euro.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.