Největší světová síť obchodů pro kutily s vyšším ziskem

17. 8. 2011 07:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká maloobchodní společnost Home Depot zvýšila ve druhém čtvrtletí čistý zisk meziročně o 14 procent na 1,36 miliardy dolarů (23 miliard Kč). Oznámila to dnes firma, která je největším řetězcem obchodů pro kutily na světě. Zlepšila rovněž odhad celoročního zisku, a to již podruhé za poslední tři měsíce.

Celkové tržby společnosti stouply o čtyři procenta na více než 20 miliard dolarů. Mírně tak překonaly očekávání analytiků. Příjmy prodejen otevřených minimálně rok, které jsou klíčovým ukazatelem výkonnosti v maloobchodním sektoru, se zvýšily o 4,3 procenta.

Zisk na akcii ve čtvrtletí stoupl na 86 centů ze 72 centů před rokem. Analytici jej odhadovali pouze na 83 centů. V celém letošním roce nyní firma počítá se ziskem 2,34 dolaru na akcii namísto dříve předpokládaných 2,24 dolaru na akcii. Odhad celoročního růstu tržeb ponechala beze změny na 2,5 procenta, napsala agentura AP.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.