Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Nejnavštěvovanějším turistickým cílem Zoo Praha

Redakce MAM8. 8. 2011

Pražská zoo se loni stala absolutní jedničkou v návštěvnosti turistických cílů v Česku, když ji navštívilo 1,18 milionu lidí. První tři místa nedoznala proti roku 2009 změn. Druhý byl těsně Pražský hrad s 1,12 milionu návštěvníků, na třetím místě skončil Aquapalace Praha, kam se loni vypravilo zhruba 805 000 lidí. Z průzkumu agentury CzechTourism dále vyplývá, že nepatrně ubylo turistů na hradech a zámcích, naopak více návštěvníků přivítaly technické památky.

Proti roku 2009 se mezi první pětku nejvíce navštěvovaných turistických atraktivit zařadilo na čtvrté místo také Židovské muzeum v Praze. Žebříček pěti nejnavštěvovanějších uzavřelo Národní muzeum. Z první pětky tak vypadlo liberecké Centrum Babylon.

“V roce 2010 byl počet návštěvníků přibližně stejný jako v roce 2009. V letošním roce máme mnohem optimističtější zprávy. Vlivem nepříliš letního počasí a díky vysokému počtu příjezdů zahraničních turistů očekáváme na řadě turistických cílů návštěvnost blížící se rekordu,” řekl ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

Nejvíce návštěvníků přibylo právě v Aquapalace Praha, kde zaznamenali asi o 45 000 lidí více než předloni. V kategorii hradů a zámků byl po Pražském hradu stejně jako v roce 2009 nejvíce úspěšný zámek Lednice s 325 000 návštěvníky. V kategorii technická památka byla mezi turisty neoblíbenější Petřínská rozhledna. Navštívilo ji 354 000 hostů, zhruba 30 000 více než v předchozím roce.

Z přírodních památek navštěvovali turisté nejvíce Punkevní jeskyně a Macochu. V kategorii Zoo byla největším skokanem celkově druhá Zoo Plzeň, když proti roku 2009 přeskočila Zoologickou zahradu ve Dvoře Králové a Zoologickou zahradu Zlín.

×

Roste poptávka po růžových vínech

Starší článek

Tesco loni v ČR takřka zčtyřnásobilo zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Extra
Foto: Douwe Egberts

MÍSTO PRODEJE: U kávy prodává vůně i chuť

Pocit pohody je nutným předpokladem k nákupu hnědého životabudiče. Šálek zdarma samozřejmostí. Lavazza Německo Instalace od společnosti DS Smith…
25. 1. 202125. 1. 2021
Marketing

Akvizice zákazníků: vysvětlujte, popisujte a vsaďte na menší eventy

Rok 2021 se rozbíhá a s ním i nové marketingové rozpočty. A zdá se, že je mnohé z nich nebudou škrtit tak, jako loni…
25. 1. 202125. 1. 2021
Marketing

Přibude Rohlíku konkurence? Glovo se po investici chystá v Evropě …

Španělská aplikace pro doručování Glovo oznámila, že se rozhodla pro strategické partnerství se švýcarskou realitní a investiční společností…
25. 1. 202125. 1. 2021
Marketing

U prohlížečů zuří obchodní válka. „Omezování cookies uškodí vydavatelům“

Omezování cookies třetích stran může dále zvětšit výpadek příjmů z cílení vydavatelů až o 60 procent, říká ředitel divize reklamy v Seznamu…
25. 1. 202125. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více