Na Barrandově půjde od října Muž na radnici

31. 8. 2011 19:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

 

Jak televize Barrandov již avizovala, od 3. října začne každé pondělí vysílat zábavný pořad To byl náš hit, kde budou diváci hlasovat o nejoblíbenější českou písničku. Poté budou následovat české filmy , série tří snímků Fontána pro Zuzku a Výlet. Repertoár televize rozšíří v říjnu také o další komunistický seriál Muž na radnici, který poběží každou sobotu od 20 hodin. Naváže tak na pětidílný seriál Přejděte na druhou stranu z roku 1988, který bude v tomto čase vysílat během září. Televize divákům na podzim nabídne rovněž seriál Inženýrská odysea, který poběží již od druhého září v lukrativním čas v pátek od 20 hod, a od 11. září pak v nedělním odpoledni seriál Nejmladší z rodu Hamrů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.