Muži zápasí o Old Spice

1. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Své fanoušky uklidnila značka Old Spice, když „vrátila do hry“ svého „Old Spice Guy“, aneb původní tvář kampaní deodorantu Isaiaha Mustafu. Ve zhruba 40 videích se utkává s Fabiem, něžným Italem, který se minulý týden stal novou tváří. A Mustafa vítězí v nejrůznějších disciplínách, jako je třeba nejvíce „sexy“ pohled na kameru. V jiném videu Mustafa poslechne radu Fanouška na Twitteru a vrátí fabia v čase, aby ho zbavil touhy stát se tváří „jeho“ značky.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.