Motorola není „nejsilnější“

29. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Google si pravděpodobně nekoupil Motorolu, protože by uvěřil reklamě, že její chytré telefony jsou „nejsilnější na světě“. Nicméně u spotřebitelů reklama Motoroly na model Atrix vyvolala zmatení a pohoršení. Superlativ neprošel u britské obdoby Rady pro reklamu, která uznala zavádějící vyznění sloganu. Motorola následně přiznala, že Samsung Galaxy má silnější procesor. Nicméně slovo „silnější“ mělo podle jejího výkladu odkazovat ke kombinaci silné baterie a možnosti dockování v notebooku. Rada doporučila slogan napříště nepoužívat.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.