Americký trh interaktivního marketingu by měl během příštích pěti let překonat 75miliardovou hranici a dosáhnout objemu 76,6 miliardy dolarů v roce 2016. Na celkových výdajích do reklamy by se měl v té době podílet zhruba 35 procenty, což bude podíl srovnatelný s objemem televizní reklamy. Oproti současnosti, kdy tvoří zhruba 19 procent celkových reklamních investic, by tedy mělo jít o prudký vzestup. Ve své nové studii to uvádí výzkumná společnost Forrester Research. Nejrychleji podle ní poroste mobilní marketing, který by měl v roce 2016 dosáhnout 8,2 miliardy dolarů. Internetový marketing založený na vyhledávačích by měl vzrůst z letošních 18,8 miliardy na 33,3 miliardy dolarů v roce 2016. Investice do displejové reklamy porostou podle studie z letošních 10,9 miliardy na 27,6 miliardy dolarů. O deset procent (na 2,5 miliardy dolarů) by se měly zvýšit i výdaje na e-mail marketing. Marketing na sociálních sítích by měl v roce 2016 představovat zhruba pět miliard dolarů.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).