Mobilní marketing roste

29. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americký trh interaktivního marketingu by měl během příštích pěti let překonat 75miliardovou hranici a dosáhnout objemu 76,6 miliardy dolarů v roce 2016. Na celkových výdajích do reklamy by se měl v té době podílet zhruba 35 procenty, což bude podíl srovnatelný s objemem televizní reklamy. Oproti současnosti, kdy tvoří zhruba 19 procent celkových reklamních investic, by tedy mělo jít o prudký vzestup. Ve své nové studii to uvádí výzkumná společnost Forrester Research. Nejrychleji podle ní poroste mobilní marketing, který by měl v roce 2016 dosáhnout 8,2 miliardy dolarů. Internetový marketing založený na vyhledávačích by měl vzrůst z letošních 18,8 miliardy na 33,3 miliardy dolarů v roce 2016. Investice do displejové reklamy porostou podle studie z letošních 10,9 miliardy na 27,6 miliardy dolarů. O deset procent (na 2,5 miliardy dolarů) by se měly zvýšit i výdaje na e-mail marketing. Marketing na sociálních sítích by měl v roce 2016 představovat zhruba pět miliard dolarů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.