Mladí fotbalisté přilákali diváky k televizi

9. 8. 2011 08:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Sportovní veřejnoprávní stanice ČT4 odvysílala na přelomu července a srpna přímé přenosy z Mistrovství Evropy fotbalistů do devatenácti let. Český národní tým se probojoval až do finálového zápasu, který byl odvysílán v pondělí 1. srpna v čase od 18:50 do 21:50. Tříhodinový přímý přenos dosáhl podle údajů ATO-Mediaresearch 12% share při celkové úrovni sledovanosti ve výši 4, 2 % u dospělých diváků.

Finálový zápas se tak stal nejsledovanějším pořadem kanálu ČT4 za poslední dva měsíce. ČT4 se stala v daném časovém úseku 4. nejsledovanější stanicí, v některých úsecích zápasu dokonce obsadila 2. místo. Nadprůměrné sledovanosti dosáhly přenosy Mistrovství Evropy u cílové skupiny „Muži“, „Decision Makers“ a „Lidé s maturitou nebo VŠ vzděláním“.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.