Za tím účelem by měla vybraná agentura navrhnout a zpracovat manuál vizuální identity „Komunikační platformy k reformě sociálních služeb“, postarat se o webovou prezentaci důchodové reformy, zajistit návrh a distribuci plakátů a letáků a výrobu instruktážních videí a spotů.
Soutěžící agentury mohou dodávat své návrhy do termínů 8. října 2011 (návrh komunikační platformy a webu), 15. října 2011 (návrh letáků a plakátů) a 8. listopadu 2011 (návrh instruktážních videí a třicetivteřinových spotů na témata „Systém pomoci v hmotné nouzi a veřejná služba“, „Karta sociálních systémů“ a „Rodičovský příspěvek“).
Hodnota zakázky tvoří podle zadání necelých 1,73 milionu korun. Uchazeči musí doložit, že se v posledních třech letech věnovali službám zaměřeným na marketing, PR a prezentaci služeb nebo produktů.