„Mejdan Gama Rádia s Blue Rocket“ třeba i na zahradě

25. 8. 2011 12:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čtrnáctidenní soutěž Gama Rádia nabídne vítězi možnost uspořádat „mejdan“ s populární regionální skupinou Blue Rocket. První týden probíhá soutěž přímo ve vysílání Gama Rádia. Posluchači sledují vysílání, po zaznění zvukového signálu „No tak mě mačkej“ se musí co nejrychleji dovolat do studia a zazpívat píseň od kapely Blue Rocket.

Nejlepší popěvky umístí Gama Rádio na internetové stránky www.gamaradio.cz. Od pondělí 5. září se zde odehraje druhé kolo soutěže, v němž návštěvníci budou volit vítěze. Akce končí 12. září přesně v 15:00, vítěz bude vyhlášen krátce poté ve vysílání přímo kapelou Blue Rocket. Jak nám řekl ředitel programu Martin Knol, termín a místo konání „mejdanu“ si bude moci určit sám výherce: „Může to být třeba na vlastní zahradě, u souseda na dvorku nebo v panelákovém bytě 1+1.“

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.