Lázně Royal Spa rozšířily služby do Rožnova pod Radhoštěm

24. 8. 2011 07:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Luhačovická lázeňská společnost Royal Spa rozšířila své působení do Rožnova pod Radhoštěm na Vsetínsku. Nově začala provozovat hotel Energetic spolu s hotelem Forman a kolibou Kordulka. Vlastníkem objektů zůstává společnost Forman Adamec. Informoval o tom místopředseda představenstva společnosti Royal Spa Martin Plachý. Společnost Royal Spa tak nově spravuje o zhruba 200 lůžek více, celkově téměř 1200.

„Je to první hotel či wellness resort, který bude naše firma takto provozovat na bázi management kontraktu. Společnost Royal Spa tak v současnosti spravuje již téměř 1200 lůžek na pěti místech České republiky, v lázeňských městech na Moravě i v Čechách,“ řekl místopředseda představenstva společnosti Martin Plachý.

Nový wellness resort Energetic je vhodný pro odpočinek, relaxaci, aktivní dovolenou. Součástí hotelu Energetic je nové wellness centrum s bazénem, whirlpoolem a saunami, kde si je možné objednat i další procedury. Hotel je vhodný i pro rodiny s dětmi, které potěší dětský koutek nebo venkovní hřiště u letní terasy. Pro firemní účely je v komplexu k dispozici salonek s technickým vybavením. Ve výstavbě je také hala s tenisovým kurtem.

Součástí areálu je stylová koliba Kordulka. Interiér zdobí díla uměleckého kováře Václava Kitzbergra.

Společnost Royal Spa je privátní řetězec lázeňských a wellness hotelů na území České republiky s patnáctiletou tradicí. V současnosti ho tvoří pět lázeňských komplexů a dva wellness hotely v Luhačovicích, Velkých Losinách, Mariánských Lázních, Rožnově pod Radhoštěm a Ostrožské Nové Vsi.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.