JCDecaux zvýšila v pololetí tržby i zisk

3. 8. 2011 08:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Francouzská reklamní agentura JCDecaux v prvním pololetí zvýšila tržby o 5,3 procenta na 1,17 miliardy eur. Provozní zisk společnosti se zvýšil o 5,4 procenta na 260 milionů eur.

Obě čísla jsou ale mírně pozadu za očekáváním finančního trhu. Analytici podle Reuters očekávali tržby 1,18 miliardy a provozní zisk 268 milionů eur. Výsledkům JCDecaux předcházely zprávy od rivalů Publicis a Omnicom, kteří vykázaly za druhé čtvrtletí vyšší nárůst. Interpublic ale investory znepokojil slabým ziskem.

Venkovní reklamu považují analytici za slibnou část odvětví, které se za internetové éry rychle proměnilo a reklama v tradičních tištěných médiích klesá. JCDecaux, podobně jako jiné firmy v reklamě, odráží ve výsledcích makroekonomické trendy.

V poslední době JCDecaux v Evropě stagnovala kvůli obavám z dopadů evropské dluhové krize. Pomohly jí to vyrovnat lepší výsledky na takzvaných mladých trzích, napsal Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.