Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Hyundai nasadil v Nizozemsku černý humor

Redakce MAM25. 8. 2011

Spot propaguje značku Hyundai Veloster a současně upozorňuje na to, že lidé sedící vzadu jsou ve větším bezpečí, pokud při zastavení na silnici použijí k vystoupení pravé dveře a vystoupí u krajnice. Důvodem k zákazu mohla být hororová atmosféra a velmi černý humor reklamy – spot ukazuje dvě různá vyústění téže situace, kdy se spolujezdkyně ze zadního sedadla rozhodne vystoupit. Když to zkusí levými dveřmi, převálcuje ji za dohledu číhající smrtky kolemjedoucí vůz, když pravými, převálcuje tento vůz smrtku. Virální video sbírá na internetu rychle mezinárodní ohlas, a je tak možné, že informaci o jeho údajném zákazu použila firma jen jako tahák a spot od začátku zamýšlela použít pouze na internetu.

×

Deset reklam Steva Jobse, které změnily svět

Starší článek

ČT1 nabídne divákům na podzim seriály Vyprávěj a Malý pitaval

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Hudba mladé lidi u televize neudrží. Óčko sází na lákavější formáty

Óčko vsadilo na lákavější formáty a cílení na různé skupiny posluchačů. Generální ředitel Štepán Wolde chce také dovršit přerod…
24. 1. 202123. 1. 2021
Média

Zemřel legendární moderátor Larry King, bylo mu 87 let

Moderátor, jenž svými rozhovory zásoboval svět déle než 60 let, zemřel v sobotu 23. ledna. Zprávu potvrdila společnost Ora Media, pro níž natáčel…
23. 1. 202123. 1. 2021
Média

Média sprintují do digitálu. Loni vše uspíšila pandemie

Změny, které v mediálním prostředí probíhaly dlouhé roky, loni až neuvěřitelně uspíšila pandemie. Ze čtenářů se stali uživatelé a vydavatelské domy…
23. 1. 202123. 1. 2021
Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více