Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Hrubé inzertní příjmy časopisů v pololetí klesly o 6,7 %

Redakce MAM25. 8. 2011

Hrubé inzertní příjmy tuzemských časopisů v prvním pololetí letošního roku v ceníkových cenách klesly meziročně o 6,7 procenta z 4,218 miliardy korun ve stejném období loňského roku na 3,934 miliardy korun. Informovala o tom společnost Kantar Media, jejíž údaje vycházejí z ceníkových cen reklamy v časopisech a není v nich započítána vlastní inzerce a suplementy.

První místo v kategorii časopisů obhájilo vydavatelství Mladá fronta, jehož inzertní příjmy od ledna do června v meziročním srovnání klesly o 12,67 procenta na 458,6 milionu korun. Mladá fronta vydává například týdeník Sedmička, měsíčník Maminka, časopis ForMen či měsíčník Lidé a Země.

Na druhé pozici se v prvním pololetí umístilo vydavatelství Bauer Media. Jeho hrubé inzertní příjmy ve srovnání se stejným obdobím loňského roku klesly o 19 procent na 352,5 milionu korun. Společnost Bauer Media má na trhu například časopisy Chvilka pro tebe či Bravo.

Třetí příčku obsadila společnost Ringier Axel Springer CZ, která má v portfoliu časopis Reflex. V jejím případě se inzertní příjmy v prvním letošním pololetí meziročně snížily o 7,9 procenta na 321,9 milionu korun.

V prvním pololetí letošního roku se tržby z reklamy u všech typů médií kromě internetu podle údajů Kantar Media meziročně snížily o 5,2 procenta na 25,476 miliardy korun z 26,877 miliardy korun v loňském prvním pololetí. Pokles v letošním roce postihl zejména reklamu v denících a časopisech, naopak televizní reklama mírně vzrostla.

×

“Mejdan Gama Rádia s Blue Rocket” třeba i na zahradě

Starší článek

Murdochova firma prý platí právníky bývalého mluvčího Camerona

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více