Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Fotbalový zápas na ČT4 s nadprůměrnou sledovaností

Redakce MAM25. 8. 2011

Ve středu 24. srpna vysílala stanice ČT4 v přímém přenosu druhé utkání Viktoria Plzeň s dánským týmem FC Kodaň. Vítězstvím 2:1 si plzeňští fotbalisté definitivně pojistili start v evropské klubové soutěži Liga mistrů, v níž se setkávají nejlepší celky starého kontinentu. Zásah (alespoň tříminutová kontinuální sledovanost) činil 1 milion 447 tisíc diváků starších patnácti let. Celý přenos sledovalo v průměru 610 tisíc diváků starších patnácti let (sledovanost 6,9 %; podíl na publiku 22,58 %). Podíl na publiku byl výrazně vyšší u mužů (36,18 %) než u žen (9,41 %). Vyplývá to z měření ATO-Mediaresearch.

Samotný zápas (pouze přenos ze stadionu a studio mezi poločasy, bez úvodního studia a pozápasových rozhovorů, analýz a sestřihů – od 20:40 do 22:42 hodin) vidělo dokonce 744 tisíc dospělých diváků (sledovanost 8,4 %; podíl na publiku 23,84 %). Jedná se o nejsledovanější pořad ČT4 hned po přenosech z MS v hokeji na Slovensku. Zároveň se jedná o nejsledovanější přenos Ligy mistrů na ČT4 v celé její historii, překonal i jarní finále mezi FC Barcelona a Manchester United.

CT4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zdroj: ATO-Mediaresearch

×

McDonald´s nasadí TV spot od mladých filmařů

Starší článek

Deset reklam Steva Jobse, které změnily svět

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více