FirstBank nelehkovážně

29. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Rychlé zbohatnutí je lákavé, ale je pošetilé si myslet, že to všechno vyjde. Takovou myšlenku předestírá ve svém novém spotu americká FirstBank. Na vhledech do historie, momentů, za kterými následovala krize, ukazuje předčasnou radost z obchodu. Například rok 2008, kdy manželský pár po letmém prohlédnutí obrovského sídla odsouhlasí koupi s tím, že jej pak prodá. FirstBank spot ukončí výzvou: Začněte šetřit!

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.