Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

CzechTourism chce nové logo

Redakce MAM23. 8. 2011

Česko jako turistická destinace bude mít nové logo. Při pohledu na nová loga zemí jako je Slovinsko, Slovensko, Maďarsko a Polsko usoudila centrála cestovního ruchu CzechTourism, že česká vlajka není dost silným symbolem pro turisty. Soutěž na nové logo CzechTourism vypíše v polovině září – a to po téměř deseti letech.

Cizinci by podle nedávného výzkumu uvítali logo, které více “odkazuje na kulturní hodnoty” a má “větší pozitivní asociace”. Logo má vybrat odborná porota. Česko se podle výzkumu potýká jako destinace s tím, že jej řada obyvatel vzdálenějších zemí stále vnímá jako postkomunistickou zemi.

„Současné logo působí ve srovnání se zahraničím poměrně konzervativně, pokud chceme zlepšit image České republiky jako otevřené, přátelské a rozmanité země, je potřeba naší destinační značku změnit. Rozhodně ale nepůjde pouze o jednostranný krok z CzechTourism, na nové značce chceme spolupracovat jak s odbornou veřejností z oblasti cestovního ruchu, marketingu, ale i s našimi partnery v regionech, s ministerstvem pro místní rozvoj i s ministerstvem zahraničí,“ prezentoval dnes na semináři záměry agentury CzechTourism její generální ředitel Rostislav Vondruška.

S novou destinační značkou chce CzechTourism následně rozběhnout další kampaně na všech trzích, se kterými dnes spolupracuje.

loga ct

×

Televize zastupované Atmedii posílují v srpnu sledovanost

Starší článek

Informace o Barum Rally a lístky na Red Hot Chili Peppers v Rádiu Zlín

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: TV Nova

Jaro na Nově: nový seriál Anatomie života i finálová sezóna Ordinace

Skupina Nova představuje jarní programové schéma na jaro 2021. Diváci se mohou těšit na nový seriál Anatomie života, který jim přiblíží životy…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Lezec Ondra ambasadorem značky Sens Food. Firma míří na thajský …

Nejlepší lezec na světě Adam Ondra a značka Sens Food, která cílí na udržitelnou stravu založenou na proteinu ze cvrčků, oznámili…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

VIDEO: Kontroverzní reklama s homosexuálním párem? Cadbury si za ní stojí

Padesátileté výročí existence čokoládových vajíček s krémem Crème Egg oslavila značka ze skupiny Mondelēz spotem oslavujícím všechny fanoušky…
18. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Přichází rok vylepšené reality? Facebook uvede na trh své první chytré brýle

Jestli je po smutné realitě roku 2020 a nečekaně dramatickém startu roku 2021 něco potřeba, tak je to trocha vylepšení reality. A právě…
18. 1. 202118. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více