Čtvrteční zápas Sparty proti FC Vaslui na kanálu Sport1

15. 8. 2011 22:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Placená televize Sport1 rozšíří nabídku mezinárodního fotbalu dalším přímým přenosem, tentokrát udělá radost především příznivcům pražské Sparty, která se v Rumunsku utká s tamním celkem FC Vaslui o postup v Evropské lize UEFA.

Rumunský klub z podhůří Karpat tvoří i čtyři Brazilci. „Jihoameričané v kádru znamenají ofenzivní fotbal. Tenhle styl je blízký i Spartě, což může znamenat spoustu gólů,” říká komentátor Sport1 Ondřej Voršilka. Jak si s nimi poradí výběr Michala Haška? „Letenským se letos daří, ovšem v posledním zápase se Slováckem nepředvedli přesvědčivý výkon. O výsledku čtvrtečního duelu rozhodne především to, s jakým úspěchem se pod dohledem rumunských obránců prosadí střelec Kweuke,” dodává Voršilka.

Přímý přenos utkání mezi AC Sparta Praha a domácím FC Vaslui mohou ve čtvrtek 18. srpna od 18 sledovat všechny domácnosti, které mají v programové nabídce stanici Sport1. Tento sportovní kanál je dostupný v sítích Skylink, UPC, UPC Direct, DigiTV, CS Link, O2TV a dalších.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.