ČT2 dosáhla rekordní sledovanosti

2. 8. 2011 17:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve 30. týdnu 2011 Dvojka České televize dosáhla podle údajů ATO-Mediaresearch v celodenním podílu na publiku (share v cílové skupině diváků 15+) hodnoty 5,53 % a v hlavním vysílacím čase potom 5,22 %, přičemž obě hodnoty dosáhly letošního maxima.

K tomuto úspěchu Dvojky v uplynulém týdnu přispěly zejména dokumentární pořady: Apokalypsa: 2. světová válka (vysílaná v pondělí 25. 7. od 20:00), přírodopisný dokument Svět plazů a obojživelníků (vysílaný v pátek 29. 7. od 20:00), které sledovalo shodně v průměru 372 tis. dospělých diváků či Úsměvy Jana Libíčka (vysílané v pondělí 25. 7. od 21:15), které si pustilo v průměru 345 tis. diváků starších 15 let nebo americký western Rio Bravo (vysílaný v úterý 26. 7. od 20:00) s 322 tis. dospělých diváků.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.