Country Radio slaví v pondělí 20 let

14. 8. 2011 16:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V pondělí 15. srpna uplyne přesně 20 let od doby, kdy zahájilo vysílání Country Radio. Celý den proto bude ve vysílání patřit narozeninovým oslavám, stanice zve mimo jiné na zajímavý program plný hudebních vzpomínek, hostů a písniček na přání. Společný přípitek pronesou moderátoři v 15:15, v tento čas totiž odstartoval moderovaný program před 20 lety.

Éter Country Radia obohacují delší dobu speciální narozeninové jingly upozorňující na pondělní výročí. Tento víkend probíhá ve znamení „30 let před Country Radiem“, moderátoři hrají písničky z let 1961 – 1991 a doplňují je komentářem. Stále probíhá letní akce s názvem „Robinsoni z velkoměsta“, v němž posluchači mohou sledovat počínání dvou mladíků v albánské pustině.

Country Radio provozuje stejnojmenná společnost, vysílá na 16 kmitočtech velmi krátkých vln (z toho čtyři kmitočty čekají na spuštění, konkrétně v Děčíně, Strakonicích, Brně a Pardubicích). V Praze vysílá Country Radio rovněž na AM. Letos v lednu spustila stanice navíc vysílání prostřednictvím satelitu Astra 3B (23,5° E). Podle aktuálního průzkumu poslechovosti RadioProjekt ladí denně toto rádio 222 tisíce posluchačů (meziročně zlepšení o 32 tisíce), aspoň jednou týdně jej poslouchá 418 tisíc (meziročně navíc o 30 tisíc).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.