Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Českým mužům pocení nevadí

Redakce MAM19. 8. 2011

Čeští muži si nepotrpí na používání prostředků proti pocení. Každý desátý spoléhá na svou “přirozenou vůni” a deodorant či antiperspirant je mu zcela cizí. Vyplývá to z průzkumu agentury Ipsos Tambor, kterého se letos v červenci zúčastnilo 500 respondentů starších 18 let. Na voňavou péči o tělo dbají většinou jen příslušníci mladší generace.

Podle průzkumu, který vznikl na objednávku kosmetické firmy Henkel, je alarmující zjištění, že pouhá třetina Čechů přípravky proti pocení používá pravidelně bez ohledu na roční období. Přestože se kosmetické firmy předhánějí v nabídce přípravků, které zamezují pocení, čeští muži se jim zatím spíše vyhýbají. Nejméně deodorant používají lidé v bydlištích do tisíce obyvatel, nejvíce pak ve městech s více než 100 000 obyvateli.

Zejména v létě se tělo vydatným pocením brání proti přehřátí. Přirozený fyziologický proces ovšem provází nepříjemný a mnohdy výrazný zápach, který ovšem lze účinně eliminovat pomocí deodorantu či antiperspirantu. Jen šest z deseti českých mužů však používá deodorant, i když nepravidelně, či pouze jednou denně. I to však mnohdy postačí k eliminaci zápachu.

“Pánské deodoranty mají vyšší a prodlouženou účinnost až v délce 72 hodin,” uvedla Radka Šimánková z kosmetické firmy Henkel. Podle ní tak nehledě na fyzickou zátěž může člověk, který alespoň jednou za den použije vhodný prostředek, může příjemně vonět po celý den.

“Výsledky prodeje deodorantů potvrzují dlouhodobé povědomí, že ženy o sebe v porovnání s muži pečují podstatně více a lépe,” uvedla Šimánková. Přestože ženy často nakupují deodoranty a antiperspiranty i pro své partnery, dámských přípravků se prodává podstatně více a poměr je zhruba 60:40. Nejoblíbenější mužskou variantou pro osvěžení těla jsou pak deodoranty ve spreji.

Zatímco lidé ve věku od 18 do 24 let vnímají deodoranty jako samozřejmost a používá je většina respondentů, lidé vyšších věkových kategorií přípravky proti potu používají méně. Mezi respondenty ve věku 45 až 54 let deodoranty nepoužívá téměř 10 procent lidí. U věkové skupiny 55 až 65 let je to pak více než 21 procent.

V letním období používá deodorant většina lidí častěji než ve zbylých měsících roku. Podle průzkumu je to až 72 procent. “V nejteplejším období roku lidé více myslí na osobní hygienu,” uvedla Šimánková.

×

Hardyn: Slevové portály letos až zdesetinásobí tržby

Starší článek

Při vyšetřování skandálu s odposlechy další zatčený

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Facebook

Přichází rok vylepšené reality? Facebook uvede na trh své první chytré brýle

Jestli je po smutné realitě roku 2020 a nečekaně dramatickém startu roku 2021 něco potřeba, tak je to trocha vylepšení reality. A právě…
18. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego už nebude jen v hračkářstvích. Zacílí i na dospělé

Pandemie ukázala výrobci kostiček nový směr, stavění dospělých. Značka letos nabídne i další propojení s hudbou v rámci spolupráce…
17. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202117. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více