Brno letí k moři s Rádiem Krokodýl

18. 8. 2011 15:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejposlouchanější rádio v Brně zahájilo soutěž o zájezdy na dovolené k moři. Voucher k luxusnímu pobytu u moře získá ten posluchač Rádia Krokodýl, který v daný den najde jako první výherní poukaz a dovolá se do vysílání na telefonní číslo 543 333 103. Jeho lokaci moderátoři postupně odhalují pomocí nápověd.

Podobný soutěžní koncept využilo Rádio Krokodýl nedávno při hledání hospody, v níž celou hodinu rozdával výčepní pivo zdarma. Aktuálně zve Rádio Krokodýl na off-air akce, ve čtvrtek se od 18:00 v Brně na Kraví Hoře v parku koná vodní bitva, v sobotu pokračují víkendová odpoledne s Krokodýlem na koupališti Riviéra.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.