BA v nové kampani

29. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

British Airways chystají spuštění nové kampaně, jíž chtějí oživit hrdost mezi zaměstnanci a zákazníky aerolinek. Postavená by měla být na tradici a historii. Na kampani spolupracovaly BA s reklamní agenturou Bartle Bogle Hegarty, která mimo jiné připravila devadesátisekundový film. Ten by měl zachytit padesátiletou historii aerolinií a jejich roli v letectví vůbec. Ve filmu se objeví i výrazné osobnosti spjaté s aerolinkami. Kampaň přijde aerolinky na 1,5 milionu dolarů.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.