ATS odstranila problémy se zpravodajskými SMS v síti Telefóniky

5. 8. 2011 07:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Společnosti ATS se podařilo vyřešit problémy s posíláním zpravodajských SMS, které zajišťuje pro operátora Telefónica. Těžkosti byly odstraněny ve čtvrtek večer, sdělil ředitel firmy ATS Michal Horák. Poškozeným klientům budou za nesprávné zprávy vráceny peníze, řekl mluvčí Telefóniky Martin Žabka.

Problémy se objevily v úterý, kdy operátor službu kompletně převedl na ATS. Zákazníkům chodily jiné zprávy, než si objednali, nebo jim nebyly doručovány vůbec. „K záměnám docházelo v rámci jednotlivých zpravodajských kanálů, to znamená, že odběratelům například zpravodajství ČTK přicházely jiné informace, než si objednali, podobně tomu bylo také u klientů, kteří odebírali zprávy serveru iDnes.cz,“ vysvětlil Horák.

Podle některých informací se zpravodajství ČTK nebo iDnes dokonce objevovalo i na mobilech uživatelů, kteří službu vůbec nepoužívali. To ale Horák popřel.

Mluvčí Telefóniky Žabka původně uvedl, že služba bude plně funkční zřejmě až v pátek. Během dvou dnů chce ATS zákazníky informovat prostřednictvím SMS o vrácení peněz.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení