Společnosti ATS se podařilo vyřešit problémy s posíláním zpravodajských SMS, které zajišťuje pro operátora Telefónica. Těžkosti byly odstraněny ve čtvrtek večer, sdělil ředitel firmy ATS Michal Horák. Poškozeným klientům budou za nesprávné zprávy vráceny peníze, řekl mluvčí Telefóniky Martin Žabka.
Problémy se objevily v úterý, kdy operátor službu kompletně převedl na ATS. Zákazníkům chodily jiné zprávy, než si objednali, nebo jim nebyly doručovány vůbec. „K záměnám docházelo v rámci jednotlivých zpravodajských kanálů, to znamená, že odběratelům například zpravodajství ČTK přicházely jiné informace, než si objednali, podobně tomu bylo také u klientů, kteří odebírali zprávy serveru iDnes.cz,“ vysvětlil Horák.
Podle některých informací se zpravodajství ČTK nebo iDnes dokonce objevovalo i na mobilech uživatelů, kteří službu vůbec nepoužívali. To ale Horák popřel.
Mluvčí Telefóniky Žabka původně uvedl, že služba bude plně funkční zřejmě až v pátek. Během dvou dnů chce ATS zákazníky informovat prostřednictvím SMS o vrácení peněz.