Albert přivolal na pomoc šmouly

5. 8. 2011 12:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve středu 10.srpna nasazuje obchodní řetězec Albert svojí letošní největší kampaň. Je spojená s filmem Šmoulové ve 3D, který má ve stejný den svojí českou premiéru. O využití postaviček pro největší letošní kampaň značky Albert rozhodla mj. úspěšná kampaň její holandské „matky“ Albert Heijn. Tam se v roce 2008 rozdávaly za nákup figurky Šmoulů a hlavně děti toužily po jejich kompletní sbírce natolik, že čekaly před obchody a vyměňovaly si chybějící figurky. V Česku chce Albert vyvolat podobnou sběratelskou mánii. Za 39 Kč prodává alba na  kartičky se Šmouly, které získá zákazník za každých utracených 200 Kč ve všech prodejnách Albert. Zároveň deset jeho dodavatelů podpoří své produkty tím, že  za jejich nákup bude možné získat kartičku navíc. „Od 10.srpna kamkoliv se v  Albertu podíváte, narazíte na Šmouly. Zároveň kdekoliv uvidíte v naší kampani Šmouly, vždy to bude ve spojení s agentem nebo sloganem Hurá do Albertu,“ říká Zlata Ulrichová s tím, že cílem je, aby se do akce zapojilo 65% nakupujících zákazníků obchodů Albert. (více v aktuální M&M 32-33/2011)

 

video: albert smouli.mpg
albert_smouli.mpg.jpg

Na výrobě spotu se podíleli:

Lowe – creative director: Eion Welsh,copywriter: Lucie Waldomanova, art director: Pavel Šindelář,
account manager: Martina Hudcová, AV producer: Petra Lencki
Boogie Films – executive producer: Daniela Kašpar Stránská, producer: Lucie Slavíčková,
postproduction producer: Andrea Plánková
UPP – postproduction supervisor: Jan Malíř, postproduction manager: Jana Matela
Hudba – originální znělka Šmoulů zmixovaná spolu s hudbou Michala Dvořáka a Jiřího Janoucha
Režie: Alexander Lauf
Kamera: Jakub Dvorský
Střih: Petr Mrkous

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.