V outdooru je veselo

8. 11. 2010 14:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Opice objímá bigborad

Společnost BigMedia zrealizovala v outdooru kampaň pojišťovny Kooperativa, kdy obří opice známá z TV reklamy objímá bigboard. Plocha s nástavbou kolem panelu propaguje produkt povinného ručení.

Kočky na zastávkách se pohybují

V rámci sítě nosičů JCDecaux byla spuštěna kampaň na produkty Felix od Puriny. Pomocí technologie lentikulárního tisku byly na části ploch instalovány motivy, které vytvářejí iluzi pohybu. Pražské plochy byly navíc rozšířeny o kompletní polep přístřešků včetně střešní nástavby, v lokalitách I. P. Pavlova a Anděl. Polepené zastávky s nástavbou koček předvedla v minulosti Mars s výrobky Whiskas.

Harry Potter obsadil budovy

Tradičně na podzim přichází masivní kampaň k filmu Harry Potter, pro svou propagaci využívá výhradně plachty. Kampaň pokrývá největší města ČR, používá se několik vizuálů, které zobrazují hlavní hrdiny filmu. Premiéra filmu je 18. listopadu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.